خــــــــ ـ‌ـ‌ ـ ــ وابـــــــــــ بـ ـ ـ‌ـا ز ی

من؟...من خواب هایم را زنـ ـدگی میکنم...

خــــــــ ـ‌ـ‌ ـ ــ وابـــــــــــ بـ ـ ـ‌ـا ز ی

من؟...من خواب هایم را زنـ ـدگی میکنم...

خواب سوم

تازگی ها زندگیم به طرز غیر واقعی واقعی شده است.انگار واستاده ام وسط یکی از فیلم های اصغر فرهادی همان که وقتی فیلمی ازش میبینی انگار داری مووی را زندگی میکنیش.

من از این همه واقعیت می ترسم...

وقتی همه چیز غیر واقعی باشد رویا و خیال باشد

همه چیز راحت تراست حتی قبول کردن ان موقعیت

به خودن میگویی هی لازم نیست بترسی این ها واقعی نیستند

آدم ها روابطشان این شغلی که دوستش نداری این آدمهایی که هم را برای یک تکه نان یکشند

اینها هیچ کددامشان واقعی نیستند

میتوانی چشمانت را باز کنی خودت را نیشگون بگیری و بعد ببینی همه چیز رفته است

تو مانده ای وواقعیت همانیست که تو از ته دل میخواهی

حالا گرچه دوباره رویا باشد

اما حالا حالا که دارم واقعی ترین کابوس هایم را زندگی میکنم که

دیگر تخیلی نیستند...



نظرات 2 + ارسال نظر
Amin BHB دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://eltornado.blogsky.com

In the depth of a mind insane
Fantasy and reality are the same
هیچ وقت درست نمیشه،تو همون توهم بمونیم بهتره!

منم همین رو گفتم دیگه

موسی زاده سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://blowup.blogsky.com


سلام
جهانی که در آن زندگی می کنیم انقدر ها هم که فکر میکنیم واقعی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد