خــــــــ ـ‌ـ‌ ـ ــ وابـــــــــــ بـ ـ ـ‌ـا ز ی

من؟...من خواب هایم را زنـ ـدگی میکنم...

خــــــــ ـ‌ـ‌ ـ ــ وابـــــــــــ بـ ـ ـ‌ـا ز ی

من؟...من خواب هایم را زنـ ـدگی میکنم...

خواب 5ام:از رنجی که میبرم

یکی مثه من که در زندگیش

هیچ رنجی نبرده از جنس رنج مردمان

دردهایش رنج هایش و غصه هایش یک جوری بوده

انگار مال خودش بوده نه درد عشقی نه درد هجری نه درد جهلی

نیاز دارد که هر از چند گاهی suffer بشود

یک چیزی بکوباندش زمین و از آن سر در هوایی درش بیاورد

نیاز دارد تا fail بشود تا درد سقوط را درک کند

و بعد انگار همه ی این ها چشم هایش را باز کند باز تر و باز تر اینقدر که دیگر دست از به زدن دردهای ناچیزش و کندن زخم های کهنه دست بر دارد

و بفهمد زندگی چیزهای بیشتری برایش قایم کرده تا این همه غوطه خوردن در یک برهه ی زمانی خاص

این شکست را این سقوط را این رنج را دوست دارم.


نظرات 4 + ارسال نظر
مکث سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://maks2011.blogsky.com

یکی هم مثل من که عادت داره به خودآزاری .

tadaiii دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...zudtar khabar midadi ba golo shirni miumadim :-(

فلوت زن سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com/

ندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!
چرا خبرم نکردی ؟!!!!!

امروز که وب قبلیتو توو گودریم دیدم که بالا اومده ، ذوق کردم که آپ کردی ، خووندمت و متوجه شدم این مدت اینجا می نوشتی !
دختر دلم تنگ شده بود برا نوشته هات !

انفرادی(آقای سین) دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://enferadi0098.blogsky.com

حالا بماند این میز جهان می شود یا نه

زنده گی

در چمدان های بسته هم

دست برده است.



سلام دوست عزیز
سلول بی مرز در اشتیاق گلی که نچیده است میلرزد.
به روزم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد